Suit up because tonight will be Legen...wait for it....dary!

Denna vecka har vart en ambivalent vecka. Glad över att dieten funkar bra, lite ledsen över andra saker...men sen igår när jag, Emlan och Amanda var hemma hos mig och hängde inför utgång så ringer det på dörren och vem står där?? Jo, världens bästa syster!! Jag tror jag skrek så hela huset hörde :p Min kusin som bor i lgh längst ner i trappen hade iaf hört mig haha anyways, jag vänder mig om och kollar på Em och Amanda som står där med tårar i ögonen och jag ba; "Vafan, ni visste att hon skulle komma!!" Och Em säger; "Alla visste förutom du" :)
Världens bästa överraskning!



Shopping, lunch på Louie, middag på Italiano och sen Under bron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback