2010

Dags för en ny årslista, får bli samma som förra året, orkar inte leta fram en ny, så här kommer mitt 2010

* Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev sjuksköterska på riktigt!
* Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte att jag hade några
* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Ylva och Christoffer fick finaste Maya! 
* Dog någon som stod dig nära? Nix
* Vilka länder besökte du? USA två gånger :) LA i april och NYC i oktober
* Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Stabilitet och cash ;)
* Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Vet inte vilka datum det var men midsommarhelgen :)
* Vad var din största framgång 2010? Sjuksköterskeyrket
* Största misstaget? -
* Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag blir ju nästan aldrig sjuk, men en riktigt dålig halsfluss kan jag minnas...minns oxå att jag trodde att jag skulle dö :p
* Bästa köpet? Mina Dr. Martens kängor!
* Vad spenderade du mest pengar på? Kan inte komma på någon speciellt dyr sak jag köpt men typ shopping i allmänhet
* Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mitt sommarjobb på BB Stockholm och Joakim.
* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Chris Isaak - Wicked game, Oskar Linnros skiva Vilja bli, Robyn - Dancing on my own, Aerosmith - Angel (Venice)
* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare och ledsnare
* Vad önskar du att du gjort mer? Uppskattat det jag har
* Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt negativa tankar
* Hur tillbringde du julen? Med familjen, Lova var hemma i år :)
* Blev du kär i år? Ja, och är fortfarande ganska mycket kär...
* Favoritprogram på TV? True Blood, How I met your mother, Parenthood
* Bästa boken du läste i år? "Bedragen", "Systerskap" och "Hittebarnet" av Katerina Janouch. "Skynda att älska" av Alex Schulman.
* Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Har ingen aning. Har ringt mamma och frågat, hon minns inte...inte syster heller.
* Något du önskade dig men inte fick? Tror inte det
* Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Bjöd lite kompisar på käk och dryck hemma och sedan utgång till Strand där jag hängde med Lena, Emelie, Selin, Pelin men mest med Jonte :)
* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske om jag inte blivit lämnad, men det som inte dödar en gör en starkare eller vad är det man säger :)
* Vad fick dig att må bra? Mina vänner och Lova
* Vilken kändis var du mest sugen på? Dum fråga, same as always Mr. Springsteen (och Slash då...)
* Vem saknade du? Kajsa, same as always här med.


Kommentarer

  1. Postat av: Kajsa

    2011-01-23 @ 05:15:02

    HAHAHA "jag trodde jag skulle dö"



    du e ju bara for rolig jonna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback