London calling

Var i London över helgen. Hälsade på en kompis som bor där och hade det hur bra som helst! Jag gillar verkligen London, speciellt Camden. Camden är Jonna. Bara en massa coola människor, musik, trash, fest, målningar, marknader, burlesk, tatueringsstudios, mat och grym stämning. Dit ska jag igen. Tyvärr hann jag bara vara där nån timme för vi sov lite länge på söndagen och sen bar det av till flygplatsen där vi nästan höll på att missa planet pga Selin...eller ja, hon höll på att missa planet, jag började åka mot flygplatsen utan henne. Men hon hann iaf haha :)
Shoppade lite oxå, bla underkläder, kan aldrig låta bli :p lite koftor, grejer till Lova från Disney Store, en megafin väska i en affär i Camden. Pelin hade en likadan och jag var tvungen att ha den, den fick mina sista 60 pund. Så värt. Och en jättefin vintagering. Alla engelsmän sa att den ser ut som den nya prinsessans ring (?) Jag hade ingen aning, men antar att det är stora nyheter i London...glad att jag inte bor där och har en kopia av hennes ring. Här hemma är det bara min ring.
Haha googlade nu och den ser exakt likadan ut, fast min kostade nog en aning mindre :D Awseome. 

Grymt fin är den ju.

Här är väskan oxå, min nya kärlek: 



Allt som allt, grym resa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback