Skägg

Inatt så drömde jag om Jake Gyllenhaal. Måste ha vart för att jag läste en artikel om honom igår. Men asså, hur har jag missat att han är fruktansvärt het?? Hur har jag kunnat se på hans filmer utan att dö?? Hur har jag missat den sexighet som denna människa utstrålar?? Varför har han aldrig platsat på min lista över världens snyggaste människor?? Just nu ligger han iaf etta! Eller, njae..Tommy Lee ligger alltid etta, men en god tvåa är han.
Det här är vad drömmar gör med mig, när jag gick i gymnasiet så blev jag på riktigt förälskad i killar som jag hade drömt om...En dröm och boom så var han allt jag kunde tänka på...den veckan iaf :) Undrar egentligen hur många crushes jag hade i gymnasiet...ja, det svängde fort iaf!


GE MIG!




För övrigt kom jag på, nu när jag googlade honom och såg alla bilder, varför jag kanske inte tyckt att han vart så het innan. Han är inte alls lika snygg utan skägg...och han har väl förmodligen inte haft skägg innan. So thats why.


Stor skillnad. We do love the facial hair...mer sånt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback