AJ!

Asså, nu såhär dagen efter tatueringen är gjord, fan vad ont jag har! Har inga minnen av att jag har haft såhär ont efter någon av de andra tatueringarna, visserligen är det här den mest utbredda jag har gjort. Det gör mkt mer ont nu än när jag gjorde den. Svider som fan! Dessutom var det lite svårt att sova inatt för att jag ligger nästan jämt på den sidan när jag sover, så jag vaknade till ett par gånger av att jag hade lagt mig på den sidan :p Men men, vill man vara fin...
Här är en lite bättre bild som jag tog imorse

Går runt här utan tröja för den gör så ont att ha något mot tatueringen, men sen måste jag iväg och jobba...vi får se hur det går :p AJ!


Kommentarer

  1. Postat av: Kajsa

    2011-03-31 @ 02:46:35

    vrkligen as bast!!! :D



    KING


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback