I know there's been all kinds of shoes underneath your bed, now I sleep with my boots on but you're still in my head

Asså Bruce kommer ju alltid etta musikmässigt, sen har jag ju en miljon andra artister och grupper som jag gillar. Har alltid gillat Aerosmith men på senaste tiden, året, har de bara växt och växt och tar snart över helt. När jag shufflar alla låtar på min ipod så blir jag alltid lite extra glad när någon Aerosmith låt kommer och ibland fuskar jag och hoppar fram tills det dyker upp en :) Vad vill jag säga med detta, hm jo...hade jag inte överälskat Bruce så hade Aerosmith vunnit mitt hjärta helt, men som det ser ut nu så är de favoriterna precis under Bruce och det är fan inte illa! Så nu är det Bruce på första plats och Aerosmith på andra. Och resten är bara odefinerat.
Men ja, jag kände bara ett need att få ut att jag numera inte bara gillar Aerosmith, jag älskar Aerosmith :)

Jonna hjärta Aerosmith forever


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback