Magnum

Imorgon jobbar jag sista dagen för veckan...ska bli så skönt! Jag är helt slut, blir det när jag bara jobbar dag.
Nästa vecka börjar jag jobba på fast schema. Jag har lagt mitt schema själv och är rätt nöjd med det :)
Åtta veckor framöver jobbar jag nästan enbart kvällar och vissa helger när jag inte har Lova och i snitt bara tre dagar i veckan när jag har Lova :D Det är så värt det att jobba mer när hon inte är hos mig!
Ikväll börjar en ny serie jag tänkte kolla på, det är från skaparna av Sopranos, min favoritserie, en polisserie som heter Blue Bloods...haha rätt töntig titel, men Tom Selleck spelar en av huvudrollerna och jag gillar verkligen Tom Selleck! Minns Magnum :) haha



Hoppas serien är bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback