Söndag

Idag har vi vart hemma hela dagen förutom en tripp till ICA Årsta. Sjukt skönt att ta det lugnt en helg. Annars känns det som vi alltid hittar på en massa saker och far runt.
I fredags var vi lediga, jag städade på förmiddagen och sen åkte vi in till stan och köpte bla inbjudningskort till Lovas kalas. Kvällen var lugn.
Lördagen var vi i parken på förmiddagen med Lovas kompis Fanny, de lekte och jag läste i solen. Hur härligt som helst tills jag började frysa efter typ en timme...asså det är inte vår än. Sen lämnade vi Fanny och åkte till söder för spelfika med Emelie på Louie Louie :) Mys! Sen köpte vi lördagsgodis på favoritaffären på söder och åkte hem. Jag gjorde en jättegod middag och sen kollade vi på Melodifestivalsfinalen hemma hos Nina. Lovas favorit vann och hon vart överlycklig. Hon har blivit så stor min lilla tjej, bara på senaste tiden. Hon vill ha en egen stereo i födelsedagspresent nu så hon kan lyssna på sin musik i sitt rum :D Och hon vill ha en affisch med Eric Saade på väggen. Jesus...
Detta är alltså Eric Saade, min, snart, 6-årings stora crush:

Idag har vi som sagt bara varit hemma. Vi har rensat Lovas rum. Ska äntligen ta tag i det nu och göra om där inne så hon får ett ordentligt fint rum.

Nu kollar jag på Pretty Woman. Älskar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback