Tutankhamun

Om det är någon som undrar vad jag har för mig så lägger jag pussel :) Köpte ett pussel i lördags, snyggt är det oxå! Sen dess har jag knåpat med det, lite i taget...men denna vecka när jag inte har Lova finns inga begränsningar :)
Så idag, på min lediga dag, lägger jag pussel och kollar på de tre Bruce dvd's som var med i boxen jag fick!

Pussel, Tutankhakum. Läste lite om honom på wikipedia nyss, fascinerande!



Såhär såg det ut i lördagskväll

Söndags kväll

Idag har jag kommit lite längre, men jag tror att själva faraon blir svår...
Älskar att lägga pussel! Det är så rogivande, vilket egentligen är konstigt för att vara mig som inte har något som helst tålamod :)
To be continued.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback