Lova 6 år!

Idag fyller min vackra flicka 6 år :) Galet vad tiden går fort. För 6 år sen just nu var Lova exakt 4 timmar gammal.


Det här är nog den första bilden som är tagen på henne, den är tagen 30 mars 2005 kl. 12.46. Då var hon ca 7 timmar gammal, lillskruttan.

Ett år gammal.

2 år gammal.

3 år gammal.

4 år gammal.

5 år gammal.

6 år gammal.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN STORA TJEJ OCH BÄSTA KOMPIS!

Var inte rädd, jag går bredvid dig
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.
För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag går bredvid dig.


Kommentarer

  1. Postat av: marie

    2011-03-30 @ 23:18:07
    URL: http://mariesse.blogg.se/

    Aha vad synd, den sålde slut fort. Vad söt hon är! Kram

  2. Postat av: Anonym

    2011-04-04 @ 15:27:55

    Vacker flicka,Jag undrar vad heter låten och vem sjunger den/Jeanette Larsson [email protected](Va inte rädd jag går brevid dej)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback