Svaren.

1. Var är din mobiltelefon? Brevid mig.
2. Var är din andra hälft? Andra hälft vet jag inte, men min kärlek är hemma hos sig.
3. Ditt hår? Rött och fint.
4. Din mamma? Världsbäst.
5. Din pappa? Världsbäst.
6. Det bästa du vet? Lova.
7. Din dröm i natt? Drömde mkt, som alltid nuförtiden, men nu minns jag inte alls.
8. Din dröm/ditt mål? Att bli lugn.
9. Rummet du är i? Sitter på golvet i mitt vardagsrum. 
10. Din hobby? När jag inte jobbar, umgås jag med mina nära, har ingen hobby.
11. Din skräck? Att bli övergiven.
12. Var vill du vara om sex år? Tillfredsställd.  
13. Var var du igår kväll? På skridskodisko.  
14. Vad är du inte? Lugn.
15. En sak du önskar dig? Materalistiskt sett; Låga Doc Martens.
16. Var du växte upp? Farsta.
17. Det senaste du gjorde? Kollade cancerbloggar.
18. Dina kläder? Nu; DIF mjukisar och svart t-shirt.
19. Din tv? En plattis som jag fick i julklapp.
20. Ditt/dina husdjur? Aldrig.  
21. Din dator? En behändig laptop som jag fick i julklapp.  
22. Ditt humör? Bergochdalbana som vanligt.
23. Saknar någon? Som fan.
24. Din bil? Har ingen.
25. Något du inte har på dig? Kläder jag tycker är fula...?
26. Favoritaffär? Handlar nog mest på H&M och Monki.
27. Din sommar? Hoppas på en bra, enda jag vet nu är att jag ska få se min Bruce på Ullevi med min älskling.
28. Älskar någon? Ja, de viktigaste.
29. Favoritfärg? Grön.
30. När skrattade du senast? När jag pratade i telefon med Joxl.
31. När grät du senast? För en vecka sedan när Em åkte till Ghana.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback