The Lion´s roar

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag inte ramlade när vi åkte skridskor fast det var tio år sedan jag åkte.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov. 

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Läste bloggar om personer som har cancer.

Det sista du sa högt? "Okej, men vi ses imorgon, puss".

Det senaste någon sa till dig:
"Det gör vi sötnos, puss".

Vad har du druckit idag?
Vatten, te, cola.

Vad var det senaste du åt? Smågodis.

Vad var det senaste du köpte?
En tröja till mig och en till Joxl.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun?

Vad är det för väder hos dig nu? Kallt och mörkt, kl är 23 och det är vinter.

Godaste glassmaken? Inget fan av glass.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Förälskelse, men inte kärlek.

Sover du tungt?
Haha nej.

Drömmer du mardrömmar? Det händer.  

Trivs du med ditt jobb?
Jag älskar mitt jobb. SÖS i mitt hjärta.

Favoritklädsel? Just nu, svarta jeans, svart tröja, blåa Doc Martens.

Favoritlåt just nu?
The Lion´s roar - First Aid Kit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback